diumenge, 22 de març del 2009

Bloc de notes de google

El passat dia 10 de març vam fer un bloc de notes amb el google.
Primer vam entrar al blink i desde el bloc de noves tecnologies vam accedir per instal.lar-lo. Quan ja estava instalat vam reiniciar el navegador i un cop reiniciat vam començar a utilitzar el nostre bloc de notes.
Fent clic en el botó afegeix vam capturar de forma automàtica l'adreça de la pàgina activa en aquell moment i el fragment del text que haviem seleccionat.
També vaig descobrir que dins del mateix bloc de notes podíem crear més "sub-blocs" individuals o bé compartir-los amb altres companyes.
Un dels blocs creats será utilitzat per fer el treball de Noves Tecnologies, per tant, l'haurem de compartir amb els membres del nostre grup.
Jo personalment vaig crear un bloc anomenat "Coses Miriam" en el que vaig posar imatges del google que m'agradavem.

fins un altre!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada